#8 Tłumacze się + ♥ NOWE FOTKI ♥

Hayo, to znowu ja - Vani :3
Dzisiaj chciałam pokazać wam kilka zdjęć zrobionych podczas trwania planu zdjęciowego do nowego odcinka ktory wkrotce ukarze sie na moim kanale :)

Przepraszam że troche słabo u mnie z aktywnością ale mam ostatnio dużo zajęć i nie mam zbytnio czasu by coś publikować... Ale nie znaczy to że zupelnie nic nie robie :3

Od niedawna szykuje dla was mój pierwszy, spory projekt. Na razie moge zdradzic tylko tyle że bedzie to serial komediowy (troche scenografii widzieliscie już w poprzednim poscie) ;)

A tu macie troche nowych fotek :3


-Hej, patrz gdzie się schowałam !


-Jestem całkiem sam w tej dziwnej dżungli...



Takie tam z planu xd


Kocie prezenterki :3


Szary karton, burza mózgów...


W następnym wpisie : Vani poszła na casting?!





Komentarze

  1. Scenografia pierwsza klasa. :D Czekam na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,2 i 4 najlepsze! Pikne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze zdjecie jest przesliczne <3
    Dalam subka i czkam z niecierpliwoscia na odcinek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz super mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie najbardziej podoba 3 i 2 ☻

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    Uu, widzę, że serial zapowiada się naprawdę interesująco^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury :3

Popularne posty z tego bloga

FILMIK KONKURSOWY ^^ - Post # Któryś z kolei xD

Wpis #9 - Vani na castingu :3 + NOWY FILMIK !