Petki nad wodą + !NOWE LPS'KI! (G5) czyli post #2

~Hayo !~


To znowu Ja !
Ostatnio dostałam kilka LPS'ków z nowej serii 😍
Są przesłodkie !
Ale to potem...

Nasze ukochane zwierzątka udały się tym razem nad wodę.

Oczywiście strzeliły sobie fotkę którą wam zaprezentuję.


Cudownie ! 

Spotkali tam małą Sarenkę 😊


Jaka ona śliczna prawda ?

Po długim spacerze nasze zwierzaczki wybrały  się na piknik.

A więc życzmy im Smacznego i teraz przechodzimy do nowych LPS'ków z serii G5 
Zdjęcie grupowe :

Małe LPS'ki są naprawdę słodkie .

Przepraszam was kochani za tak długą nieobecność na moim blogu 😓 
Do zobaczenia !

Komentarze

  1. Maże o tych nowych petkach
    Gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegrze ? Mieszkam w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZuziaaaZusanka12319 lipca 2017 05:42

    naucz mnie robic takie zdjecia xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpisyy <3
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://juliandlps.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool but not in English XD
    My Blog About Old LPS's ~ Enjoy
    http://nicole-mysite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nowy wpis ?! Czekam z niecierpliwością <3
    ManiaczkaLPS 2005

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww sweet kocyk <33 Ładne LPS-ki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam że w tej notce masz jakby słabsze zdjęcia
    Czyżbyś ostatnio zmieniła aparat ? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury :3

Popularne posty z tego bloga

FILMIK KONKURSOWY ^^ - Post # Któryś z kolei xD

#8 Tłumacze się + ♥ NOWE FOTKI ♥

Wpis #9 - Vani na castingu :3 + NOWY FILMIK !