Mój pierwszy wpis :3

 

Hayo, chciałabym cię serdecznie przywitać na moim pierwszym blogu 😀
Tutaj będę posługiwać się moim najulubieńszym pseudonimem : Vanilla.
Jak pewnie można wywnioskować jestem dziewczyną. Interesuje się przede wszystkim zbieraniem figurek zwierzątek Littlest Pet Shop i figurek koników Schleich, rysowaniem głównie w moim szkicowniku), graniem w RolePlay'e, oglądaniem anime oraz robieniem ładnych zdjęć.
W sumie posiadam około 82 zwierzaczków (choć kiedyś było ich zdecydowanie więcej i trochę już się dawno pogubiło 😓 ) i około 12 koników Schleich.

Koniki zbieram od roku, a pasję (oraz większą część starszych zwierzątek) do LPS przejęłam w sumie po mojej starszej siostrze i nie zbyt pamiętam kiedy to się u mnie właściwie zaczęło...

Mimo iż blog ten będzie poświęcony głównie LPS'kom to czasami będą się tutaj pojawiać posty o nieco innej tematyce 😊


Jest to mój pierwszy wpis i niezbyt wiem co jeszcze mogę wam tutaj napisać...

                   
Już wiem ! 
Przedstawię wam główne mordki/twarze moich zwierzaczkowych ulubieńców 😺 


Moja ukochana gromadka w komplecie :3









Komentarze

  1. Cały czas marze wlasnie o tym słodkim syjamku z drugiego zdjecia :)
    Ps : Czekam na kolejny wpis z niecierpliwoscia :)
    ~Twoja Dobra Znajoma

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia.
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się grupkowe zdjęcie zwierzaków, ładnie piszesz i nadajesz się do tego żeby mieć blog. Z niecierpliwością czekam na nowy post, mam nadzieje że będzie nidługo. Serdecznie pozdrawiam.@

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny post wstawię w sobotę lub piątek ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochamy twoje wpisy <3 Prosze pisz więcej
    Czekamy
    -Twoje dwie największe fanki

    OdpowiedzUsuń
  6. Koleżanka polecila mi twojego bloga i nie żałuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury :3

Popularne posty z tego bloga

FILMIK KONKURSOWY ^^ - Post # Któryś z kolei xD

Wpis #9 - Vani na castingu :3 + NOWY FILMIK !

#8 Tłumacze się + ♥ NOWE FOTKI ♥