♥ WAŻNE OGŁOSZENIE czyli Post nr 3 ♥





~Hejo tu wasza Vanilla~

Chciałabym jak zwykle przeprosić za tak długą nieobecność na moim blogu. Byłam na różnych wyjazdach wakacyjnych i nie było czasu na pisanie 😓.Mam jedną rzecz o której chciałabym wam powiedzieć....

A więc zakładam kanał na YouTube dotyczący oczywiście zwierzątek LPS i nie tylko.
Będzie się on nazywał Vani LPS.
Vani ?...czemu akurat Vani a nie Vanilla ???
Jeśli zadasz sobie takie pytanie no to ja na nie od razu odpowiem 😸
 Nazwa Vanilla LPS była zajęta przez jakąś inną *pewnie*szczęśliwą LPS tuberkę.
Kochane koteczki ...zakładam kanał na yt ale to nie znaczy że pozostawię mojego blogga tak po prostu !  Będę pisać i to nawet więcej niż nagrywać więc się nie obawiajcie że zostanie zamknięty 😜
Także zapraszam do zasubskrybowania mojego kanału i oglądania filmików które niedługo się na nim pojawią 😍😎

Link do kanału :  https://www.youtube.com/channel/UCdnWL0gsHujLtYXIbOJR6Ig

~Bayo ♥

Komentarze

  1. Już lecę rzucić subka <3
    W trybie natychmiastowym dodaję Twój blog do listy polecanych :* Im nas więcej w tym świecie, tym lepiej!
    Fajniutki post - dobrze się czyta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku galaxis ?! Ty u mnie ? :D Dzięki wielkie :*

      Usuń
  2. Jestem troche nienabierząco ale subek już zostawiony :3
    Z niecierpliwością czekam na filmiki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Proszę o zachowanie kultury :3

Popularne posty z tego bloga

FILMIK KONKURSOWY ^^ - Post # Któryś z kolei xD

#8 Tłumacze się + ♥ NOWE FOTKI ♥

Wpis #9 - Vani na castingu :3 + NOWY FILMIK !